بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

معرفی دیوید لاگرکرانتس David Lagercrantz


معرفی دیوید لاگرکرانتس David Lagercrantz

متولد ۴ سپتامبر ۱۹۶۲ در سولنا سوئد هست. او بیشتر به خاطر نگاشتن زندگی‌نامه زلاتان ابراهیموویچ با عنوان من زلاتان ابراهیوویچ هستم شهره است.

او نخستین کتابش را درمورد زندگی‌نامه گوران کروپ ، ماجراجو و کوهنورد، سوئدی نوشت و در سال ۲۰۰۰ نیز زندگی‌نامه هاکان لانس مخترع سوئدی ، را به رشته تحریر درآورد.
در سال ۲۰۱۱ میلادی او به عنوان سایه نویس با صرف ۱۰۰ ساعت مصاحبه با زلاتان ابراهیموویچ در شهر میلان ، شاکله زندگی‌نامه زلاتان ابراهیموویچ را نگاشت. اما با ارائه پیشنهاد لاگرکرانتس به ابراهیموویچ، تصمیم برا این گرفته شد که به دلیل آنکه خواندن کتاب برای مخاطبان کسل‌کننده نباشد، این زندگی‌نامه با تکنیک‌های روزنامه نگاری به گونه‌ای به شکل آن به نظر برسد که داستان از دید خود ابراهیموویچ نگاشته شده‌است نه یک نویسنده سایه نویس. دلیل این امر نیز شکست دیوید بکهام در فروش کتاب زندگی‌نامه خود بود که به دلیل عدم جذابیت در سبک نگارش، فروش چندانی نداشت. اما کتاب زندگی‌نامه ابراهیموویچ با نوشتۀ خلاقانه دیوید لاگرکرانتس در حالی که در سپتامبر ۲۰۱۱ وارد بازار فروش شد که تا پیش از کریسمس تنها ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه از آن در سوئد به فروش رفت و تا پایان سال ۲۰۱۲ به ۳۰ زبان زنده دنیا برگردانده شد.

 

 

برای دانلود و مشاهده توضیحات هر کتاب روی آن کلیک کنید :

خرید کتاب girl who takes an Eye for an Eye

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 424

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما