بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

رمان The Runaway Jury


رمان  The Runaway Jury

هیئت منصفه فراری را می توان از بهترین و مشهور ترین آثار جان گریشام دانست که در سال 1996 چاپ شد و تقریبا در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. کتاب هیئت منصفه فراری رمانی بسیار مهیچ و سرگرم کننده است.

زنی با حمایت گروهی از وکیلان پولدار و قدرتمند از یک شرکت سیگار سازی شکایت می کند. شوهر او به دلیل سی سال مصرف سیگار دچار سرطان ریه شده و مرده است.شرکتهای سیگار سازی که در چنین شرایطی رقابت و اختلافهارا کنار میزنند.و متحد می شوند.مردی قوی و سرسخت و شیطانی را مامور می کنند.تا با این شکایت مقابله کند.این نبرد به دو شیوه پنهان و اشکار انجام میشود.

هیئت منصفه ای مامور سیدگی و تعیین جرم و میزان خسارت میشود.هیئت منصفه ای با گرایشهای متفاوت و اختلاف و اختلاف نظرها.انها با توطئه های وکیلان شاکی و شرکتهای سیگار سازی روبرو میشوند.اما انها فقط به فکر فرار هستند.و تا اخرین لحظه هیچ کس به نقشه پیچیبده انتقام پی نمیبرد.

 

 

نویسنده : جان گریشام

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 


مبلغ واقعی 11,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما