بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

معرفی جردن پیترسون jordan peterson


معرفی جردن پیترسون jordan peterson

متولد 10 جون 1962
روان‌شناس بالینی، منتقد فرهنگی، و استاد روان‌شناسی در دانشگاه تورنتو است. موضوعات اصلی مطالعات او روان‌شناسی اجتماعی، و روان‌شناسی شخصیت، با علاقه خاص به روان‌شناسی دین و باور ایدئولوژیک و ارزیابی و بهبود شخصیت و عملکرد کاری است. او مدرک بی‌ای علوم سیاسی را در سال ۱۹۸۲ و مدرک روانشناسی را در سال ۱۹۸۴، هر دو از دانشگاه دانشگاه آلبرتا، و پی‌اچ‌دی خود را در سال ۱۹۹۱ در روان‌شناسی بالینی از دانشگاه مک‌گیل دریافت کرد. او دو سال به عنوان عضو پیوسته پسادکتری در مکگیل ماند و سپس به عنوان استادیار و دانشیار دانشکده روانشناسی دانشگاه هاروارد فعالیت کرد. در سال ۱۹۹۸ به عنوان استاد تمام به دانشگاه تورنتو نقل مکان کرد.
کتاب ۱۲ قانون زندگی (جردن بی پیترسون)، جزو مطرح ترین کتابهای منتشر شده در سال ۲۰۱۸ است و از زمان انتشار، همواره در لیست پرفروش ترین های نیویرک تایمز، آمازون و … بوده است.
۱۲ قانون برای زندگی، کتابی است که از ترکیب توصیه‌های معقولِ نشات گرفته از تجربیات کلینکی مولف و حکایات الهام‌بخش زندگی شخصی‌اش؛ ذکر تجارب آکادمیک او در زمینه روان‌شناسی و بیان تاریخی و روشنفکرانه مجموعه متنوعی از «کتاب‌های مهم» ساخته شده است.

 

برای دانلود و مشاهده توضیحات هر کتاب روی آن کلیک کنید :

دانلود کتاب 12rules of life

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1050

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما