بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

معرفی آلبر کامو Albert Camus


معرفی آلبر کامو Albert Camus

زاده ۷ نوامبر ۱۹۱۳ - درگذشته ۴ ژانویه ۱۹۶۰
نویسنده، فیلسوف و روزنامه‌نگار فرانسوی بود. او یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم و خالق کتاب مشهور بیگانه و مقاله جریان‌ساز افسانه سیزیف است.
جایزه نوبل ادبیات را در سن 44 سالگی به دست آورد و رکوردی ابدی را در تاریخ به نام خود به ثبت رساند. پس از ردیارد کیپلینگ که در سن چهل و دو سالگی جایزه نوبل را از آن خود کرد، آلبر کامو جوان ترین فردی است که این جایزه را به دست اورده است.
معروف‌ترين رمان آلبر کامو به نام «بيگانه» به بيش از ۴۰ زبان ترجمه شده و بيش از هشت ميليون نسخه از آن به فروش رسيده است.
آلبر کامو تا زمان فرا رسيدن مرگ ناگهانی‌اش در سال ۱۹۶۰ - که او را در سن ۴۶ سالگی به کام مرگ کشاند - توانسته بود جايگاه خود را به عنوان يکی از تاثيرگذارترين نويسندگان فرانسه تثبيت کرده و با امثال ژان پل سارتر و سيمون دو بووار هماوردی کند.
آلبر کامو زمانی گفته بود آنهايی که به وضوح می‌نويسند خواننده دارند و آنهايی که پيچيده نويسی می‌کنند، مُفسِر. اينک، بر پايه سخن خودِ او، لابد کامو به درستی می‌نوشته که صد سال بعد از تولد و بيش از نيم قرن پس از مرگ نابهنگام‌اش، کماکان خوانندگانی از سراسر جهان آثار او را مطالعه می‌کنند.

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 214

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما