بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

کتاب Shoe Dog


کتاب Shoe Dog

این کتاب خاطرات بنیانگذار نایک، از فیل نایت بنیانگذار و مؤسس شرکت نایک که در آن به خاطرات خود از تاریخچه شکل‌گیری این شرکت مشهور پرده برمی‌دارد و بیانگر تلاش بنیانگذار آن در چگونگی تبدیل نمودن این برند، به مؤسسه و شرکتی سودآور و جهانی است.

فیل نایت موسس و بنیان‌گذار نایکی که پانزدهمین ثروتمند دنیاست در این کتاب فوق‌العاده داستان خلق برند تا یکی را نوشته است: از زندگی در خانواده‌ای معمولی تا خلق برند میلیارد دلاری نایکی، مسیر شگفت‌انگیز موسس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان؛ تسخیر موانع و عبور از مشکلات و قدم به قدم جلو رفتن. مسیر بهتر شدن. فارغ از این‌که چه کسب و کاری داشته‌باشید یا این‌که در چه‌رشته‌ای درس خوانده باشید. این کتاب داستان رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهاست، داستان شکست خوردن و برگشتن از عمق تاریکی شکست، داستان هدر ندادن استعداد. این کتاب نه تنها راهنمایی برای اهالی کسب و کار و مدیریت است. بلکه برای هر خواننده‌ای که به خود و آرزوهایش ایمان دارد خواندنی است، زندگی‌نامه‌ای که جنگیدن و دست نکشیدن را به ما می‌آموزد.

 

 

نویسنده : فیل نایت

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 


مبلغ واقعی 11,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 632

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما