بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

رمان The King of Torts


رمان The King of Torts

شخصیت اصلی رمان ، وکیلی جوان به نام کلی کارتر است. او که پسر وکیل بزرگ جرت کارتر است موفقیت چندانی در زندگی و شغل خویش کسب نکرده است. اما ملاقات وی با فردی به نام مکس پیس که به گفته خودش یک مامور آتش نشانی! است، سبب تغییر مسیر زندگی اش می شود. مکس مامور لاپوشانی اشتباهات مخاطره انگیز شرکتهای بزرگ تجاری است و حال این وکیل جوان است که باید تصمیم بگیرد که با مکس همکاری کند یا خیر ...

فضای داستانهای گریشام، که معمولا از تلفیق فضاهای حقوقی، اجتماعی و احساسی ایجاد می شوند، دوست داشتنی و ماندگارند. بسیاری از رمانهای او در سینمای آمریکا به فیلم های ماندگار و به یادماندنی تبدیل شده اند. سبک ساده و روان نویسی او روایت داستان را در ذهن مخاطب ماندگار می کند و خواننده را تا انتهای کتاب همراه خود می برد.

کته حائز اهمیت دیگر، به کار گیری زیبا و به جای ترکیب king of torts است . به گونه ای که در بخشی از قسمت انتهایی داستان می خوانیم: وکیل متخصص در امر ستاندن خسارت های مالی از زیانکاران، خود به عنوان زیانکار تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. کلی پس از مدتی کار با مکس به چنان شهرتی دست می یابد که به شاه ستاندن خسارتهای مالی از زیانکاران یا به اختصار شاه زیانکاران مشهور می شود. اما در پایان داستان خودش به یکی از همین زیانکاران مبدل می شود.

 

 

نویسنده : جان گریشام

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 


مبلغ واقعی 11,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما