بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب Trump Strategies for Real Estate


خرید کتاب  Trump Strategies for Real Estate

«استراتژی‌های ترامپ برای مشاوره املاک (فنون مذاکره)» جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه بین‌المللی است.

هرکسی که به دنبال مالکیت یا پیشرفت در بخش مسکن است‌ هرکسی که درباره چگونگی مذاکره درباره نقل و انتقال در این بخش به خود اطمینان ندارد و هرکسی که در این بخش فردی بدون اعتماد به نفس است اما می‌خواهد پیشرفت داشته باشد و هرکسی که می‌خواهد بداند دونالد ترامپ چگونه به رویاهایش رسیده است این کتاب را باید مطالعه کند؛ چون ترامپ یک میلیاردر باهوش در این زمینه است که می‌توان به دانسته‌هایش در این‌باره اعتماد کرد، او یک سخنور چیره‌دست است که اوضاع را حتی در بدترین شرایط به نفع خود تغییر می‌دهد.

در همین حال و در راستای آشنایی بیشتر خوانندگان، این کتاب درباره روش‌های سرمایه‌گذاری ترامپ در بخش املاک و مستغلات است. ترامپ کارها را در مقیاس بسیار زیاد انجام می‌دهد و بازار هدفش مشتریان منحصر به فردی است.

این کتاب به ویژه برای آن‌هایی است که نه فقط به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش مسکن هستند بلکه برای آن دسته از افرادی است که اهداف بزرگی دارند و می‌خواهند در زندگی به فردی موفق بدل شوند و از همه فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

 

تعداد صفحه : 253

نویسنده : جورج اچ. راس

زبان : انگلیسی

فرمت : PDF


مبلغ واقعی 10,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما