بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب She lies in wait


خرید کتاب She lies in wait

این کتاب داستانی معمایی و دلهره آور و در ژانر جنایی می باشد که در تاریخ 8 ژانویه 2019 به چاپ رسید و از پرفروش های آمازون بوده است.

در یک شب گرم جولای در سال 1983 یک گروه از نوجوانان برای کمپ زدن به جنگل می روند. و جوان ترین عضو گروه ( ارورا ) خوشحال از پیوستن به آنهاست. غروب آن روز نیزمانند هر روز آغاز می شود. آنها می نوشند ، می رقصند ، مبارزه می کنند ، می بوسند. بعضی از آنها جفت جفت به داخل جنگل می روند و بعضی هم از این موضوع غمگین و دلشکسته می شوند. اما صبح روز بعد ارورا ناپدید می شود. دوستانش می گویند که او را شب قبل صحیح سالم درست قبل از خواب دیده ایند. یک تحقیق گسترده راه اندازی شده است اما کمترین اثری از نوجوان گمشده نیست.

 

نویسنده : گیتا الج

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 

 


مبلغ واقعی 11,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما