بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

کتاب Rich Dad Poor Dad


کتاب Rich Dad Poor Dad

«پدر پولدار، پدر بی پول» کتابی‌ست نوشته رابرت کیوساکی و شارون لچنر که در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ م در روزنامه‌های وال استریت ژورنال، یواس‌ای‌تودی و نیویورک تایمز می‌باشد. تا سال ۲۰۱۶ م از این کتاب ۲۶ میلیون نسخه به فروش رسیده است.

در این کتاب رابرت کیوساکی، درباره‌ روش‌های زندگی افراد پول‌دار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند. کیوساکی، می‌گوید: «یکی از پدرانم، برای به‌دست‌آوردن چند دالر جان می‌کند و دیگری مشت مشت پول درمی‌آورد. یکی از پدرانم به من یاد می‌داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه‌طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می‌آموخت که چه طور طرح‌های قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم.»

فرزند دو پدر قوی‌بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا با مقایسه آرای آن‌ها با یک‌دیگر، تأثیر تفکرات‌شان را بر زندگی‌شان بررسی کنم، در این جریان فهمیدم که انسان‌ها زندگی‌شان را براساس افکارشان تنظیم می‌کنند.

 

 

نویسنده : رابرت کیوساکی، شارون لکتر

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما