بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب Good Neighbor


خرید کتاب Good Neighbor

بهترین کتاب سال 2018 سایت goodreads در ژانر تاریخی – زندگینامه که در 4 سپتامبر 2018 چاپ شد.

این کتاب داستان زندگی و کار آموزگار و مجری مشهور آمریکایی فرد راجرز می باشد.

فرد مکفیلی راجرز مشهور به آقای راجرز آموزگار و مجری مشهور به یاد ماندنی برنامه کودکان آمریکایی بود. فرد راجرز متولد ۲۰ مارس ۱۹۲۸ ایالت پنسیلوانیا بود. شهرت او بخاطر برنامه‌ای بود که «محلهٔ آقای راجرز» نام داشت و مدت ۳۳ سال بین ۱۹۶۸–۲۰۰۱ از شبکه پی بی اس آمریکا پخش گردید. پس از درگذشتش در سال ۲۰۰۳، سنای ایالات متحده آمریکا به پاس زحمات آقای راجرز به نسل‌ها کودک آمریکایی، در یک بیانیه از او رسماً قدردانی بعمل آورد. فیلمی درباره داستان او با بازی تام هنکس در حال ساخت است. سال ۱۹۶۹، جنگ ویتنام کسری بودجه داشت. نیکسون به مجلس پیشنهاد داد بودجه‌ی تلویزیون فرهنگی آمریکا را نصف کنند. سناتور پستوری، از مسئولان بررسی پیشنهاد کاهش بودجه، معروف بود به سخت‌گیری و بدخلقی. روز بررسی پیشنهاد، مسئولان تلویزیون PBS دفاعیات خود را خواندند. سناتور پستوری که متقاعد نشده بود، گفت از روخوانی حرف‌های تکراری خسته شده.

فرد راجرز که مجری برنامه‌‌ی کودکان بود و به مجلس رفته بود، تصمیم گرفت از رو نخواند. او با حرف‌های چنددقیقه‌ای و «بیان جادویی‌اش» باعث شد سنا بودجه را به ۲۲ میلیون دلار افزایش دهد!فرد راجرز ۳۲ سال در تلویزیون سراسری آمریکا برای بچه‌ها برنامه ساخت و سال ۲۰۰۲ (یک سال قبل از مرگش) نشان رسمی افتخار آزادی را دریافت کرد.

 

 

 

نویسنده : مکسول کینگ

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما