بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب Fortune Without Fear Real Estate Riches


خرید کتاب Fortune Without Fear Real Estate Riches

 

فكر مي‌كنيد چرا نوشتن كتابي در خصوص «خطر» الزامي است؟ بله، به اين دليل كه «خطر» جزلاينفك زندگي روزمره به شمار مي‌آيد، مي‌توان آن را مورد تجزيه و تحليل قرار داد، به حداقل رساند، ولي نمي‌توان وجود آن را به طور كلي ناديده گرفت. در واقع مي‌توان گفت، اين توانايي مقابله با خطر است كه ميزان موفقيت هر فرد را در زندگي واقعي او تعيين مي‌كند. كتاب «آينده بدون ترس» دومين كتاب از سري كتاب‌هاي خودآموز دانشگاه ترامپ در داستاي بنا نهادن آينده خود، با كمك مستغلات مي‌باشد .

 

 

نويسندگان كتاب پيش رو با ارائه ي نكات كليدي و ضروري، چگونگي سرمايه گذاري موفق در زمينه ي مستغلات و املاك را آموزش مي دهند. آن ها به بيان اهميت و كاركرد بيمه هاي مختلف و اطلاعات فني درباره ي ساختمان براي جلوگيري از خطرات و تهديداتي كه موجب كاهش ارزش املاك و مستغلات و يا خريد ملك مشكل دار مي شوند، مي پردازند.

اولين كتاب از اين سري كتاب‌ها، با نام «فرصت‌ها را درياب» رويكرد ساده‌اي جهت ساخت آينده با مستغلات و استفاده از زمان‌بندي مناسب در سرمايه‌گذاري بازار، اجتماع و زندگي شخصي را به ما آموزش داد. و كتاب حاضر، مهارت‌هاي كليدي ديگري را آموزش خواهد داد كه منجر به ساخت آينده، با استفاده از مستغلات خواهدبود.

 

 

تعداد صفحه : 93

نویسنده : بری لرسون و دونالد ترامپ

زبان : انگلیسی

فرمت : PDF


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما