بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب Customer Relationship Management


خرید کتاب Customer Relationship Management

کتاب Customer Relationship Management به استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن در وفاداری مشتری می‌پردازد.

به اعتقاد پیتر دراکر هدف اصلی یک کسب و کار ایجاد مشتری و مهم‌تر از آن، نگهداری این مشتریان و توسعه و تعمیق روابط با آنها است. همانطور که تحقیقات نیز نشان داده، مشتریان معمولا از سال دوم به بعد سودآور خواهند بود و مشتریان جدید به علت وجود هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات و همچنین هزینه‌های جلب اعتماد مشتری چندان سودآور نیستند.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، قدرتمندترین ابزاری است که به شما کمک می‌نماید تا مشتریان را بصورت بلند مدت حفظ نموده و به شرکت خود وفادار نمایید. در این زمینه نقش CRM ، حتی از نقش کارکنان نیز مهم‌تر است، زیرا عملکرد کارکنان کاملا وابسته به استراتژی‌هایی است که شما اتخاذ می‌کنید و ابزارهایی که در اختیار آنها قرار می‌دهید.

پیاده سازی CRM در دنیای کسب و کار کنونی یکی از اقدامات مهم و ضروری است که برای تمام شرکت‌های فعال در حوزه‌ها و صنایع مختلف، می‌تواند بسیار سودمند باشد.

 

 

تعداد صفحه : 177

نویسنده : کریستن اندرسون و کارول کرر

زبان : انگلیسی

فرمت : PDF


مبلغ واقعی 20,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما