بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب Hillbilly Elegy


خرید کتاب Hillbilly Elegy

کتاب زندگینامه جی. دی. ونس که در 28 ژوئن 2018 چاپ شد و برنده جایزه بهترین کتاب غیر داستانی AUDIE و نامزد بهترین کتاب غیر داستانی GOODREADS بوده است.

کتاب هیلی بیلی از بهترین منابع شناخت دقیق مردمی است که بدنه ی اصلی رای ترامپ را تشکیل می دادند.با خواندن این کتاب ضمن درک عمیق بخش بزرگ و کمتر تصویر شده ای از آمریکا،از طریق روایتی دست اول که هر سطر آن با شگفتی همراه خواهد بود،با شرح حال یکی از همین مردم همراه می شویم که داستان موفقیتش شاید از داستان موفقیت بسیاری از نوابغ آموزنده تر باشد.

داستان زندگی جی دی ونس به قول خودش داستان رسیدن فردی عادی به دستاوردی معمولی است.او نه شرکتی چند ملیتی راه انداخته و نه رئیس جمهور شده،ولی نشان می دهد که چطور می توان با استفاده از امکانات موجود و بدون داشتن هوش فوق العاده،شانس زیاد،رانت خانوادگی و ... به رفاهی درخور رسید.

 

 

 

نویسنده : جی . دی . ونس

فایل e-book این کتاب
دارای قابلیت تنظیم فونت و سایز متن
دارای قابلیت خوانش همراه با متن (3 صوت و لهجه متفاوت)
همراه با تنظیم سرعت خواندن در ویندوز اکسپلوره میباشد.
برای مطالعه این کتاب می توانید از پی دی اف خوانها ، ویندوز اکسپلوره ویندوز و یا ایبوک خوانها استفاده کنید.

برای مطالعه این کتاب در موبایل نیز می توانید نرم افزار EBook Reader & EPUB Reader را از لینک زیر دانلود کرده و کتاب را مطالعه نمایید.

دانلود


پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.

 

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما