بزرگترین مرجع تخصصی کتابهای زبان با بهترین قیمت شامل رمانهای خارجی پرفروش نیویورک تایمز و آمازون ، کتابهای علمی ، اقتصادی ، روانشناسی و ....

خرید کتاب ready player one


خرید کتاب ready player one

رمان بازیکن شماره یک اماده یک رمان علمی تخیلی است که در سال 2011 به چاپ رسید و نخستین رمان نویسنده آمریکایی ارنست کلاین محسوب می شود. داستان این رمان، که در سال 2044 میلادی به وقوع می پیوندد، روایت کننده ماجرای شخصیت اصلی داستان وود واتس است که در یک بازی واقعیت مجازی که جهان را تسخیر کرده در جستجوی تخم مرغ عید پاک است. زیرا هرکسی که آن را بیابد، او را تبدیل به وارث تمام ثروت و دارایی خالق این بازی می کند. کلاین حق انتشار این رمان را در ماه ژوئن سال 2010، به گروه انتشارات کراون فروخت. در نهایت، این کتاب در تاریخ 16 اوت 2011 وارد بازار شد. علاوه بر نسخه فیزیکی کتاب، یک نسخه صوتی نیز در همان روز منتشر شد؛ کتاب صوتی توسط ویل ویلتون روایت شد، که به طور گذرا در یکی از فصل های کتاب هم از او نام برده شده است. در سال 2012، این کتاب جایزه الکس را از Young Adult Library Services Association که بخشی از انجمن کتابخانه های آمریکایی است، دریافت کرد و همچنین برنده جایزه پرومتیوس 2012 شد.

یک فیلم پر سر و صدا با بودجه بسیار سنگین نیز توسط هالیوود به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، در تاریخ 29 مارس 2018 از این رمان منتشر شد که به شدت موفقیت بسیار زیادی را به ارمغان اورد. فیلم نامه این اقتباس سینمایی توسط ارنست کلاین و زاک پن به رشته تحریر در آمد.

 

تعداد صفحات : 343

فرمت : PDF

نویسنده : ارنست کلاین

زبان انگلیسی


مبلغ واقعی 11,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 666

برچسب های مهم

مشهد - دانشگاه فردوسی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به &quot:گروه انگلیش بوک&quot: می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما